ویژه برنامه بهداشتی دهان و دندان

مورخ 29 فروردین ماه 1401 مراقب سلامت آموزشگاه در هفته بهداشت دهان و دندان با برگزاری ویژه برنامه مطالب بهداشتی و آموزشی مفیدی را به دانش آموزان ارائه کرد.

به گزارش تبار، رعایت بهداشت دهان و دندان کودکان، از بدو تولد؛ علاوه بر آن که موجب حفظ سلامت دهان و دندان کودکان‌ در سن بزرگسالی می‌شود، یکی از اصلی‌ترین عوامل کاهنده هزینه‌های دندانپزشکی کودکان است. کودکان در بدو تولد ۲۰ دندان شیری در داخل لثه خود دارند که با رسیدن به سن ۶ ماهگی، روند رشد دندان‌ها آغاز می‌شود؛ و بهداشت دهان و دندان کودکان را بسیار حساس‌تر از گذشته می‌کند؛ که البته در صورتی که کودک به سن مناسبی رسیده است، می‌تواند از آموزش‌های بهداشت دهان و دندان کودکان به زبان کودکانه بهره ببرد. به عقیده‌ی دندانپزشکان اولین گام در جلوگیری از مشکلات بهداشت دهان و دندان کودک و رعایت بهداشت دهان و دندان کودکان، کسب آگاهی بیشتر است.

از این رو آموزش های بهداشت دهان دهان و دندان در هفته بهداشت دهان و دندان توسط مراقب سلامت آموزشگاه سرکارخانم گلمحمدی به کلیه دانش آموزان ارائه گردید. همچنین دانش آموزان در این خصوص فعالیت هایی مانند آموزش به همکلاسی ها و درست کردن روزنامه دیواری را انجام دادند.

انتهای پیام/


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20