تدریس خلاقانه نشانه های مختلف / پایه اول

از مورخ 10 مهرماه 1401 به همت معلم پایه اول دبستان دخترانه امام حسین (علیه السلام) نشانه ها به صورت کاملا خلاقانه برای دانش آموزان تدریس می شود.

به گزارش تبار، به منظور ایجاد انگیزه و با هدف تسهیل یادگیری دانش آموزان ، به همت سرکارخانم مندوستی معلم پایه اول دبستان دخترانه امام حسین (علیه السلام) نشانه های مختلف در کلاس به صورت کاملا خلاقانه برای دانش آموزان عزیز تدریس می شود. که به اختصار شامل:

-آشنایی با صدای (او_و): ایجاد انگیزه و تدریس حرف(او_و) همراه با نمایش و قصه گویی

-اهداف رفتاری درس: شکل صدا (او_و) را صحیح بنویسد ،کلمات ناقص را با صدای او کامل کند ، دور صدای (او_و) خط بکشد ، صدای (او_و) را در جدول نشان دهد و تمرینات کتاب را با علاقه انجام دهد.

-روش های تدریس مورد استفاده: اکتشافی ، توضیحی ، نمایشی

-آشنایی با صدای (م): ایجاد انگیزه و آموزش حرف(م) همراه با قصه گویی؛شعر خوانی و نمایش با ماسک ،ساخت کاردستی. تمرین صدای اول و آخر و ترکیب با نشانه های دیگر.

-اهداف رفتاری درس : شکل صدای را تصحیح را صحیح بنویسد ، کلمات ناقص را با صدای کامل کند ، دور صداهای خط بکشد ، صدای را در جدول نشان دهد، به آموزگار خود احترام بگذارد.

-روش های تدریس مورد استفاده: اکتشافی ، توضیحی ، نمایشی

-آشنایی باصدای (د) : ایجاد انگیزه و تدریس حرف (د)همراه با ساخت کاردستی ،قصه گویی و شعر خوانی . ترکیب نشانه (د) همراه با نشانه های دیگر.

-اهداف رفتاری درس: شکل حرف (د) را صحیح بنویسد ، کلمات ناقص را با صدای(د) کامل کند ، دور صدای (د)خط بکشد ، صدای (د) را در جدول نشان دهد ، تمرینات کتاب کار را با علاقه انجام دهد.

-روش های تدریس مورد استفاده : اکتشافی ، توضیحی ، نمایشی

انتهای پیام/


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20